Prevádzkovateľ internetového portálu www.metax.sk
METAX, spol. s r.o.
Nad Parkom 491/27
95501 Tovarníky
Slovenská Republika
IČ: 34 140 972
DIČ:
2020420820
Prevádzka
METAX, spol. s r.o.
Trenčianska cesta 1910
(oproti ČS Slovnaft)
95701 Bánovce nad Bebravou
1) O registrácii
"Vyhlasujeme,
že dáta slúžia len pre účely identifikácie pri nákupe vo firme "názov
firmy" a nebudú poskytnuté tretím osobám ani inak zneužité. Potvrdením
registrácie súhlasím so zasielaním ponukových e-mailov z internetového
obchodu firmy "Vaša firma".
Ponukové e-maily budú zasielané maximálne
dvakrát do mesiaca a veľkosť jednotlivých e-mailových správ neprekročí
50kB. Službu zasielania noviniek e-mailom môžete kedykoľvek zrušiť na
e-mailovej adrese: "vasemail@mail.sk", alebo na uvedenej pevnej adrese.
Objednávky je možné uskutočniť i bez registrácie.
2) Prijatie a vybavenie objednávky, kúpna zmluva
Objednávka
kupujúceho je návrhom kúpnej zmluvy a samotná kúpna zmluva je
uzatvorená momentom doručenia záväzného súhlasu kupujúceho i
predávajúceho s týmto návrhom (záväzným potvrdením objednávky zo strany
predávajúceho). Od tohto momentu medzi kupujúcim a predávajúcim vznikajú
vzájomné práva a povinnosti.
Uzatvorením kúpnej zmluvy kupujúci
potvrdzuje, že sa zoznámil s týmito obchodnými podmienkami, vrátane
reklamačných podmienok, a že s nimi súhlasí. Na tieto obchodné podmienky
a reklamačný poriadok je kupujúci dostatočným spôsobom samotným
uskutočnením objednávky upozornený a má možnosť sa s nimi zoznámiť.
Predávajúci
si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť pred uzavretím
kúpnej zmluvy v týchto prípadoch: tovar sa už nevyrába alebo nedodáva
alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena dodávaného tovaru. V prípade, že
táto situácia nastane, predávajúci bude okamžite kontaktovať kupujúceho
za účelom dohody o ďalšom postupe. V prípade, že Kupujúci zaplatil už
časť alebo celú sumu kúpnej ceny, bude mu táto čiastka prevedená späť na
jeho účet, k uzavretiu Kúpnej zmluvy nedôjde.
Všetky objednávky
prijaté týmto obchodom sú záväzné. Objednávku možno zrušiť pred jej
expedíciou. V prípade, že nebude objednávka zrušená do doby pred
expedíciou, a bude expedovaná, môže byť po objednávateľovi požaduje
náhrada nákladov spojená s expedíciou tovaru. O prijatí objednávky ste
automaticky informovaný elektronickou poštou - e-mailom. V detaile
každého výrobku aj v potvrdení objednávky je predpokladaná dodacia
lehota tovaru, ktorý nebol skladom. Pri každej položke je zobrazené, či
je tovar na sklade alebo nie. Pokiaľ tovar nie je na sklade, alebo
sklade dodávateľa, budeme Vás bezodkladne informovať o ďalšom termíne
dodania.
Storno objednávky
Ak urobíte storno objednávky do 12
hodín, považujeme objednávku za zrušenú. Storno môžete poslať e-mailom
prípadne vykonať telefonicky. Pri zrušení objednávky je nutné uviesť
Vaše meno, e-mail a číslo objednávky.
3) Druhy dopravy verejnými prepravcami:
Osobný odber
Objednávku
je možné vyzdvihnúť v ten istý deň, za predpokladu, že objednaný tovar
je na sklade. V ostatných prípadoch vás budeme informovať. Objednávky je
možné vyzdvihovať "pracovný čas", mimo túto dobu po dohode.
Tovar doručovaný prepravnou balíkovou firmou DPD.
Poštovné, ak nebude uvedené inak, je účtované vo výške 5EUR.
Cena
prepravy zahŕňa možnosť večerného doručenia (voliteľne) a telefonické
kontaktovanie zákazníka, pre prípadnú zmenu doby či miesta doručenia.
U
niektorých obzvlášť neskladných, ťažkých alebo inak zle
prepravovateľných výrobkov môže byť cena prepravy zvýšená. Cena za
prepravu sa zobrazuje ihneď po výbere spôsoby dopravy.
Reklamácia zásielky je možná do 3 dní od doručenia, za predpokladu, že poškodenie nebolo zjavné pri odovzdaní!
U
niektorých obzvlášť neskladných, ťažkých alebo inak zle
prepravovateľných výrobkov môže byť cena prepravy zvýšená. Cena za
prepravu sa zobrazuje ihneď po výbere spôsoby dopravy. Reklamácia
zásielky je možná iba pri prevzatí!
POZOR! Pokiaľ je balík viditeľne
poškodený, alebo ak je porušená ochranná páska, uplatnite reklamáciu
priamo u prepravcu. Za škody vzniknuté pri preprave nenesie dodávateľ
zodpovednosť.
Zásielka je zvyčajne doručená do druhého dňa od odoslania. O odoslaní je zákazník informovaný e-mailom.
4) Záruka
V
balíku vždy nájdete daňový doklad. Záručná lehota začína plynúť dátumom
uvedeným na doklade. Záručná lehota je uvedená u každého výrobku v
detaile tovaru. V sporných prípadoch môže byť záručná lehota predĺžená o
5 (slovom päť) dní ako náhrada za čas dopravy.
5) Rozpor s kúpnou zmluvou - všeobecné informácie
V
prípade, že vec pri prevzatí kupujúcim nie je v zhode s kúpnou zmluvou
(ďalej len "rozpor s kúpnou zmluvou"), má kupujúci právo na to, aby
predávajúci bezplatne a bez zbytočného odkladu vec uviedol do stavu
odpovedajúceho kúpnej zmluve, a to podľa požiadavky kupujúceho buď
výmenou veci, alebo jej opravou; ak nie je takýto postup možný, môže
kupujúci požadovať primeranú zľavu z ceny veci alebo od zmluvy odstúpiť.
To neplatí, ak kupujúci pred prevzatím veci o rozpore s kúpnou zmluvou
vedel alebo rozpor s kúpnou zmluvou sám spôsobil. Rozpor s kúpnou
zmluvou, ktorý sa prejaví v priebehu šiestich mesiacov odo dňa prevzatia
veci, sa považuje za rozpor existujúci už pri jeho prevzatí, ak to
neodporuje povahe veci alebo pokiaľ sa nepreukáže opak.
Na tovar poskytujeme záručnú dobu danú zákonom.
6) Právo Spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy
Ak
je kúpna zmluva uzatvorená pomocou prostriedkov komunikácie na diaľku
(v internetovom obchode), má spotrebiteľ právo odstúpiť od zmluvy do 14
dní od prevzatia tovaru. V takom prípade spotrebiteľ kontaktuje
predávajúceho a najlepšie písomne uvedie, že odstupuje od zmluvy s
uvedením čísla objednávky, dátumu nákupu a čísla účtu pre vrátenie
peňazí. Peniaze je možné vrátiť tiež v hotovosti v sídle spoločnosti.
Odstúpenie od zmluvy musí byť doručené najneskôr posledný deň 14 dňovej
lehoty. V osobitných prípadoch môže byť s prihliadnutím na okolnosti
predĺžená lehota vrátenia, nie však dlhšie ako 30 dní od doručenia.
Toto
ustanovenie zákona však nemožno chápať ako možnosť bezplatného
zapožičania tovaru. Spotrebiteľ v prípade využitia práva na odstúpenie
od zmluvy do 14 dní od prevzatia plnenia, musí dodávateľovi vydať
všetko, čo na základe kúpnej zmluvy získal. Ak to už nie je dobre možné
(napr. v medziobdobí bol tovar zničený alebo spotrebovaný), musí
spotrebiteľ poskytnúť peňažnú náhradu ako protihodnotu toho, čo už
nemôže byť vydané. Ak je vrátený tovar poškodený iba čiastočne, môže
predávajúci uplatniť na spotrebiteľovi právo na náhradu škody a
započítať svoj nárok na vrátenú kúpnu cenu. Predávajúci je v takom
prípade povinný vzniknutú škodu preukázať. Predávajúci spotrebiteľovi v
takom prípade vracia iba takto zníženú kúpnu cenu.
Na kúpnu cenu,
ktorá má byť kupujúcemu vrátená, môže predávajúci naviac započítať svoje
skutočne vynaložené náklady spojené s vrátením tovaru (náklady na
prepravu a pod).
Právo na odstúpenie od zmluvy spotrebiteľ nemá, v prípade zmlúv:
na poskytovanie Služieb, ak s ich plnením bolo s jeho súhlasom začaté pred uplynutím lehoty 14 dní od prevzatia plnenia,
na dodávku tovaru alebo služieb, ktorých cena závisí na výchylkách finančného trhu nezávisle na vôli predávajúceho,
na
dodávku tovaru upraveného podľa priania kupujúceho alebo pre jeho
osobu, ako aj tovar, ktorý podlieha rýchlej skaze, opotrebovaniu alebo
zastaraniu,
na dodávku audio a video nahrávok a počítačových programov, ak poruší kupujúci ich originálny obal,
na dodávku novín, periodík a časopisov, spočívajúcich v hre alebo lotérii.
7) Doručenie a dodacie podmienky
Niektoré zásielky môžu byť rozdelené do viacerých balíkov. Poštovné zostáva bezo zmeny.
Všetky zásielky sledujeme až do ich doručenia, snažíme sa tak predchádzať problémom, ktoré pri doručovaní vznikajú.
Ako postupovať pri vrátení tovaru:
• Pripravte zásielku podľa popisu nižšie.
• Tovar, ktorý budete zasielať späť na adresu zašlite podľa popisu nižšie vami zvoleným prepravcom.
Ako zásielku pripraviť
Zásielka
musí byť kompletná (vrátane príslušenstva a všetkej dokumentácie) a v
stave, v akom ste ju prevzali pri dodávke. K tovaru priložte doklad o
kúpe. Vždy prosím použite baliaci papier či kartón, tak aby nemohlo
počas prepravy dôjsť k polepeniu, popísaniu či inému znehodnoteniu
pôvodných obalov. Neposielajte tovar na dobierku, odporúčame Vám tovar
poistiť. Peniaze vám budú vrátené na bankový účet (nezabudnite ho
uviesť) a to zvyčajne do 3 pracovných dní od obdržania zásielky. V
prípade vrátenia tovaru bude suma znížená o prepravné náklady (neplatí
pre reklamácie!).
8) Spôsoby úhrady
Všetky spôsoby úhrady, možno vybrať pred výberom dopravy. Všetky spôsoby platby sú zahrnuté v cene dopravy.
dobierka - objednaný tovar Vám zašleme poštou a pri prevzatí tento tovar uhradíte v hotovosti alebo platobnou kartou.
osobný odber - platí v hotovosti pri osobnom odbere - platobná karta
9) Bezpečnosť
Pri
platbe platobnými kartami sa nemusíte báť zneužitia. Využívame
preverenú platobnú bránu s protokolom 3-D secure, podporovaným kartovými
asociáciami. Všetky interné informácie (heslá, mená, operácia) sa
šifrujú. Pre zvýšenie rýchlosti nešifruje všeobecné informácie
(informácie o jednotlivých položkách tovaru).
10) Reklamácie
V
prípade, že tovar, ktorý ste od nás dostali, je poškodený alebo
nefunkčný, postupujte podľa reklamačného poriadku. Vrátenie tovaru z
dôvodu odstúpenia od zmluvy je popísané v bode 6. Obchodných podmienok.
11) Reklamačný poriadok
Výrobky,
na ktoré sa vzťahuje právo uplatnenia reklamácie musia byť odovzdané na
posúdenie ihneď po zistení závady, musia byť čisté a s náležitými
dokladmi a popisom závady, prípadne označeným miestom závady.
Ako postupovať
V
prípade reklamácie môžete zvoliť dve možnosti, postupujte podľa popisu
nižšie: Zašlite výrobok na adresu - "kontaktná adresa". Preprava je
hradená stranou predávajúceho. Akonáhle budete vedieť kedy a kde
zásielku budeme môcť vyzdvihnúť, kontaktujte nás. Zásielka musí byť
kompletná (vrátane príslušenstva a všetkej dokumentácie) a v stave, v
akom ste ju prevzali pri dodávke. K tovaru priložte doklad o kúpe. Vždy
prosím použite baliaci papier či kartón, tak aby nemohlo počas prepravy
dôjsť k polepenie, popísanie či inému znehodnoteniu pôvodných obalov.
Neposielajte tovar na dobierku, v takom prípade nebude tovar prevzatý.
Odporúčame Vám tovar poistiť. Ihneď po obdržaní tovaru obdržíte
reklamačný protokol. Tovar musí byť pre prepravu riadne zabalený, tak
aby nedošlo k jeho ďalšiemu prípadnému poškodeniu. Chybný alebo
poškodený tovar bude vymenený alebo bude vrátená kúpna cena. K tovaru
musia byť priložené všetky listiny, ktoré nakupujúci s tovarom obdržal,
teda napríklad paragón, záručný list a iné. Predávajúci nepreberá
zodpovednosť za škody vyplývajúci z prevádzky produktov, funkčných
vlastností a škôd z neodborného používania produktov, rovnako ako škôd
spôsobených vonkajšími udalosťami a chybnou manipuláciou. Na vady tohto
pôvodu sa nevzťahuje ani poskytnutá záruka. Tovar je z hygienických
dôvodov na reklamáciu prijatý len riadne vyčistený. Ak výrobca poskytuje
záruku dlhšiu, je uvedená pri tovare v katalógu. U zamietnutých
reklamácií môžu byť účtované náklady na reklamačné konanie a manipulačné
poplatky. O vybavení reklamácie budete informovaní e-mailom, prípadne
SMS. Rovnako ako pri dodaní objednávky budete informovaní o expedícii
balíka a termíne doručenia. Ďakujeme Vám za čas, ktorý ste strávili
prečítaním obchodných podmienok.
Váš www.metax.sk
Obchodné podmienky sú platné od 1.5.2016 do odvolania.
Informácie
pre kupujúcich: v prípade zmeny obchodných podmienok, sú platné
obchodné podmienky, ktoré boli v platnosti k dátumu nákupu.